Som HR Business Partner motiveres du af at rådgive og sparre med både ledere og medarbejdere i forretningen, og brænder samtidig for at gøre en forskel

Som HR Business Partner motiveres du af at rådgive og sparre med både ledere og medarbejdere i forretningen, og brænder samtidig for at gøre en forskel

Er du passioneret indenfor HR, og ser de daglige udfordringer som udviklende og spændende? Så er det helt sikkert dig, vi venter på.

Lidt om dig: Du har lyst til at yde den bedste rådgivning, sparring og vejledning til vores mange ledere og medarbejdere. Du brænder samtidig for at deltage i videreudviklingen af Artelia til en endnu bedre arbejdsplads. Det er samtidig vigtigt, at du ser det som en naturlig del af din opgave at have fokus på, hvordan vi kan forbedre vores arbejdsgange og services, både internt i HR og ud i forretningen. Det er derfor afgørende, at du er fleksibel og trives i et omskifteligt miljø samt, at du har et positivt mindset og masser af gåpåmod.

Lidt om os: Som HR Business Partner i Artelia bliver du en del af en HR-afdeling med i alt 9 kollegaer, der varetager Artelias samlede HR-portefølje for organisationens ca. 1.400 medarbejdere. Vi er en virksomhed i kraftig vækst og har derfor fart på udviklingen i vores organisation. Selvom vi i HR har hvert vores ansvarsområde, har vi et tæt samarbejde om opgaverne og hjælper altid hinanden, når der er brug for det. Vi hjælper vores ledere og medarbejdere til at lykkes i deres daglige arbejde.

Vi er en HR-afdeling, der er engageret og brænder for den høje grad af service både for vores medarbejdere og ledere ude i forretningen. Vi brænder for fællesskabet, arbejdet i et uformelt og positivt arbejdsmiljø og synes, at en udviklende hverdag er rigtig spændende.

Er du klar til at blive budt velkommen i et positivt HR-hold?

Din profil

  • Du har 8-10 års erfaring indenfor HR.
  • Du er proaktiv, pragmatisk og en forretningsorienteret sparringspartner, der skaber en forskel for ledere og medarbejdere.
  • Du fungerer dagligt som lederstøtte og sparring i alle HR-relaterede processer, såsom enkeltsager, sygefravær, konflikthåndtering, rekruttering m.m.
  • Du er tovholder for faste organisatoriske udviklingstiltag.
  • Du har et stærkt kendskab til relevant personalejura samt de sociale kapitler.
  • Du er en selvstarter og løser selvstændigt og imødekommende dine opgaver.
  • Du har lysten, viljen samt stærke evner i håndteringen af de forskelligartede opgaver, der er i en HR-afdeling.
  • Du bidrager dagligt i opgaveløsningen – ingen opgave er for lille eller stor.
  • Du kommunikerer enkelt og forståeligt på dansk og engelsk både i skrift og tale.
  • Du arbejder struktureret og brænder for HR-området og deler lysten til at skabe løbende forbedringer og resultater.
  • Du trives i et tempofyldt, dynamisk og engageret arbejdsmiljø.
  • Du motiveres af at yde en rigtig god service på alle niveauer.
  • Du har let ved at skabe tillidsfulde relationer og har gode samarbejdsevner.
  • Du har stærke IT-kompetencer og er ikke bange for et excel-ark.
  • Du er stabil og hviler godt i egne værdier.

Dine primære arbejdsopgaver er

  • at tage aktiv del i hele HR-årshjulet.
  • at støtte og servicere vores ledere og medarbejdere i divisionerne.
  • at håndtere personrelaterede opgaver herunder konflikthåndtering.
  • i et tæt samarbejde med vores ledere at skabe stærke forretningsresultater, hvilket sker gennem din stærke HR-guidance.
  • at koble igangsatte HR-initiativer til en fælles forståelse og implementering ude i forretningen.
  • at deltage i generel kommunikation og information vedr. HR-initiativerne.
  • at deltage i opsigelsessamtaler og i den forberedende proces hertil.
  • at følge op og have fokus på on-/offboarding-processerne.
  • at bidrage positivt til optimeringen af vores HR-processer og systemer.
  • at deltage i fysiske møder på vores forskellige lokationer i Danmark. Du vil derfor skulle forvente et antal rejsedage om året i DK.
  • at indgå i en hverdag, der ikke altid er planlagt, med løbende ad hoc-opgaver, der skal løftes.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.