Til vores administrative team i Aarhus søger vi en Projekt Controller der udover at kunne bistå vores projektledere med det økonomiske overblik, også trives med administrative opgaver.

Til vores administrative team i Aarhus søger vi en Projekt Controller der udover at kunne bistå vores projektledere med det økonomiske overblik, også trives med administrative opgaver.

Du bliver en vigtig del af vores interne administrative team på i alt 6 medarbejdere, hvor vi har en uformel tone med plads til humor og grin. I Artelia generelt har vi fokus på det gode arbejdsmiljø, og vi leder efter dig, som kan bidrage til det fællesskab, der er en af vores kerneværdier.

Vi har adresse i hjertet af Aarhus – i Pakhusene på Aarhus Ø. På kontoret sidder 200 medarbejdere med mange forskellige fagligheder indenfor Byggeri, Energi & Industri og Infrastruktur.

Vi er en dynamisk division med en flad organisatorisk struktur, hvor der er kort fra tanke til handling. Din hverdag vil derfor være kendetegnet ved høj faglighed, frihed under ansvar, en stor grad af videndeling og hurtig eksekvering.

Primære arbejdsopgaver:

  • Bistå projektlederne med projektøkonomi – herunder projektoprettelser, fakturering og budgettering
  • Udarbejdelse af relevant rapportering
  • Løbende optimering af procedurer og processer
  • Generel dokumenthåndtering og kvalitetskontrol af projektdokumenter, primært ift. certificeringsordningen
  • Indkaldelse til møder og referat skrivning
  • Udarbejdelse af nyheder til vores interne platforme samt ambassadør for sociale medier
  • Planlægning af diverse arrangementer – jobmesse, åbent hus, fester, DHL-stafet mv.
  • Ad hoc sekretæropgaver
  • Afløser i reception/telefonpasning

Din profil:

  • Evt. uddannet indenfor kontor, administration, økonomi eller tilsvarende
  • Rutineret i MS Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint og Outlook)
  • Erfaring med både administrative og økonomiske opgaver
  • Er fleksibelt og trives i en todelt rolle med mange forskellige typer af arbejdsopgaver
  • Kendskab til branchen er en fordel
  • Loyal og passioneret teamplayer, der samtidig kan arbejde selvstændigt
  • Positiv og imødekommende indstilling og mod på udfordringer og mange deadlines
  • Engageret, pålidelig og ansvarsbevidst

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og indkalder løbende egnede kandidater til samtaler.