Vil du stå i spidsen for en afdeling, der løser et bredt felt af projekter? Så kan du se frem til en varieret hverdag, hvor du kan få lov at udfolde dine strategiske evner.

Vil du stå i spidsen for en afdeling, der løser et bredt felt af projekter? Så kan du se frem til en varieret hverdag, hvor du kan få lov at udfolde dine strategiske evner.

I din kommende afdeling arbejder vi med mange forskellige projekter inden for Infrastruktur, både i det regionale og det urbane. Du bliver tilknyttet vores kontor i Fredericia og får ansvaret for opbygning af Infrastruktur i hele Syddanmark. Du vil indgå i en tværfaglig gruppe på ca. 10 medarbejdere.

I afdelingen for Infrastruktur arbejder vi med projekter inden for veje, stier og pladser, cykelstier, byggemodninger samt anlæg– og afløbsprojekter. Opgaveporteføljen i afdelingen har over de senere år været støt stigende, ligesom vi i Artelia|Syddanmark har tradition for at løfte en lang række projekter på tværs af de øvrige regioner.

Som afdelingsleder for Infrastruktur skal du brænde for udvikling. Udvikling skal være en del af dit daglige drive, alt imens der opretholdes en gennemgående forståelse af, at opgavevolumen og kapaciteter skal balancere i det daglige.

Med udgangspunkt i strategien vil du medvirke til at udarbejde handleplaner og sikre implementeringen af disse samt skabe langsigtede resultater. Dine lederevner og dit lederskab skal understøtte den enkeltes udvikling og styrke medarbejdernes trivsel. Du skal balancere ledelsesaktiviteter på infrastrukturområdet, med den daglige ledelse, og koordinering af projekter og medarbejdere.

Vi forventer, at du som person er omgængelig, udadvendt, kommunikerende og tager lederskab. Du skal kunne motivere afdelingens medarbejdere og støtte dem individuelt. Din erfaring er gerne bred inden for vej- og anlægsområdet. Du skal have et godt overblik over projekteringsfaser og have indblik i de kritiske elementer i projekterings-, udbuds- og anlægsfaserne. Din tværfaglighed er vigtig i forhold til de mange små og store in-house Artelia projekter, både i den konkrete projektløsning men også i din funktion som kontaktpunkt for de øvrige afdelinger i Artelia.

Artelia er et firma i vækst. Du skal medvirke til den fortsatte succes i en kultur, hvor vi fejrer vores succeser og fællesskabet.

Vi mener det dybt seriøst, når vi siger, det skal være sjovt at gå på arbejde. Både i dagligdagen, men også uden for arbejdstid, hvor der er et væld af muligheder for at dyrke sammenholdet med kolleger. Som en fast del af vores kultur, inviteres alle medarbejdere hvert år med på en skitur i foråret og en studietur i efteråret. Studieturen går til en europæisk storby, hvor vi får faglig inspiration om dagen, og spiser og fester sammen om aftenen. Samtidig driver vores medarbejdere talrige aktiviteter, som Artelia støtter. Det er kulturklubber, strikkeselskaber, e-sport, padel, fodbold, golf, cykling og meget andet.

Det handler om at have det sjovt sammen, men vi værdsætter også de stærke personlige relationer, da vi ved, at de bidrager til videndeling, godt samarbejde og succesfulde projekter. Vi ønsker ikke at have siloer, men derimod en stærk holdånd, hvor alle arbejder mod samme mål.

Vil du vide mere, så tøv ikke med at kontakte os.

Din profil

  • Du har relevant erfaring og uddannelse.
  • Du har minimum 8-10 års erfaring inden for vej- og / eller anlæg- og afløbsområdet, herunder robust erfaring med projektering og udbud.
  • Du har erfaring med eller ambitioner om, at lede og inspirere afdelingens dygtige medarbejdere.
  • Du har erfaring med tilsyn- og byggeledelse samt kendskab til entreprisejura og kontraktforhold.
  • Du er udadvendt, entusiastisk og drives af at have kundekontakt.
  • Du er kvalitetsbevidst, ansvarsfuld, engageret og har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Du er positiv af væsen og har et ønske om at være en del af en arbejdsplads, hvor vi ”spiller hinanden gode”.
  • Du er flydende i dansk både på skrift og i tale.
  • Du er udadvendt og kundeorienteret samt vil være med til at tage ansvar for markedsføring.
  • Du har erfaring med tilbudsarbejde, og det føles naturligt for dig at indgå i en bærende rolle i et tilbudsarbejde.
  • Du har et godt og bred netværk inden for branchen.
  • Du har lyst til at være med til at udvikle afdelingen og sætte den fremtidige strategi.

Dine primære arbejdsområder

  • Medarbejderne først.
  • Ledelse, udvikling og vækst af afdelingen.
  • Medvirke til markedsudvikling, herunder at have et markedsansvar.
  • Deltage i ledergruppen i Artelia |Syddanmark.
  • Fastholde højt engagement og tilfredshed i afdelingen.
  • Ressourcestyring i afdelingen, herunder håndtering af ressourcebelastning.
  • Ansvar for de faglige kvalifikationer og kompetenceudvikling i afdelingen, herunder koordinere på tværs af afdelinger og forretningsenheder.
  • Sikre den tekniske kvalitet af projektarbejdet i afdelingen.
  • I nogen grad, at indgå i opgave- og projektløsningen - hovedsageligt i bistående funktion for den aktuelle projektleder på opgaven. Tillige i tilfælde af forfald eller lignende, at bidrage aktivt i overgangsfaser.
  • At indgå i funktion som ”projektansvarlig” på projektporteføljen i afdelingen, hvor den samlede linje for projektet følges i overordnet niveau fra vugge til grav.

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.