Gå-hjem-møder i det fri
Du har hele fire muligheder for at komme med Artelia på tur, hvor vi har fokus på klimaforandringer og de voldsomme regnskyl. De fire gå-hjem-møder er; LAR-anlæg d. 15. aug., Skovmosen d. 22. aug., Selsmosen d. 29. aug., Skybrudsprojekt på Frederiksberg d. 19. sept.

